gomag
Diverse

4 Pasi pentru a deschide un magazin cu produse naturiste online prin GOMAG

Punctajul nostru
Apasa pentru a acorda un punctaj
[Total: 4 Average: 5]

In fiecare articol incerc sa va aduc in atentie cat mai multe moduri in care sa folositi plantele si produsele naturiste pentru a va imbunatati sanatatea si stilul de viata. Pentru ca in ultima vreme am tot intrat in dialog cu persoane care intentioneaza sa isi transforme pasiunea pentru sanatatea din plante intr-o mica afacere, m-am gandit ca ar putea fi util sa va incurajez, spunandu-va ca daca apelati la un ajutor specializat de incredere – cum este platforma Gomag – tot procesul care acum pare extrem de complicat, se dovedeste a fi, de fapt, o joaca de copii!

Asadar, cititi in continuare pentru a vedea cat de simplu este sa va deschideti un magazin cu produse naturiste (si nu numai) cu ajutorul Gomag!

Pasul 1: Ganditi-va atat la nisa, cat si la produsele pe care vreti sa le comercializati!

Exista foarte multe tipuri de produse naturiste: de la ceaiuri, la fructe si legume deshidratate sau confiate, pudre din plante si pana la medicamente, plasturi si uleiuri. Fiecare poate intelege altceva, dar cel mai important este ca voi sa aveti o viziune cat mai clara cu privire la ceea ce vreti sa vindeti si, mai ales, de ce! Este esential ca inainte de a va „arunca” intr-o astfel de provocare sa va ganditi foarte bine ca plantele pot face atat bine, cat si rau (citeste articolul acesta) motiv pentru care chiar recomand sa aveti cei mai buni furnizori si o idee cat mai clara despre utilitatea respectivelor tratamente.

Mai departe, despre produse, strategii de marketing si „produse vedeta” va povesteste Catalin aici:

Pasul 2: Planul afacerii

Multe afaceri esueaza din cauza faptului ca sunt concepute fara o „temelie”. Entuziasmul transforma aspirantul in antreprenor, insa lipsa planificarii il duce il faliment. Experienta cu lumea afacerilor m-a invatat ca este esential ca inainte de a porni la drum, sa iti stabilesti exact obiectivele.

Asadar, cele mai importante lucruri de care trebuie sa tineti cont atunci cand va realizati planul de afaceri sunt:

Descrierea afacerii

Chiar daca este a voastra, e important sa aveti o baza, sa stiti de ce ati inceput, care sunt viziunea, misiunea si obiectivele afacerii voastre. Fie ea fizica sau online, afacerea trebuie sa aiba o justificare, si aici o notati voi pe a voastra… intr-un fel si pentru a va aduce aminte de ce v-ati apucat (atunci cand, poate, dati de greu).

In plus, scriind aceste lucruri deja va pregatiti primele materiale pentru site! Nu este un site de prezentare, dar aveti nevoie de texte. E bine ca atunci cand clientii doresc sa va cunoasca, sa aiba cum sa o faca. Si daca nu aveti inspiratie sau experienta cu redactarea materialelor de marketing, aflati ca exista intotdeauna ajutor specializat online, dispus sa faca asta la un cost extrem de rezonabil!

Planul de marketing

Aici veti avea in vedere bugetul si strategiile de promovare, modul de atragere a clientilor in magazin, precum si modul in care sa ii convingeti sa cumpere. Totodata, aici este important sa tineti cont si de concurenta, de disponibilitatea produsului la nivel local si de ceea ce isi doresc cu adevarat, clientii. Cine este clientul ideal si ce nevoi are el? Ce este absolut esential ca el sa aiba si de ce?

Planificarea productiei si a operatiunilor, precum si managementul riscurilor

Care vor fi principalii furnizori? Daca aveti propriile produse, care sunt oamenii pe care va bazati, si ce ar trebui acestia sa faca? Totodata, e bine sa va ganditi la pierderile pe care vi le permiteti (si aici vorbim despre marfa care nu este conforma, cea care se defecteaza, iese din termen, se pierde, se fura, sau chiar este returnata ori distrusa in livrare). E bine sa aveti si un plan de rezerva referitor la transport, in cazul in care primiti reclamatii sau nu sunteti multumiti de curier.

Planificarea financiar-contabila

Aici e bine ca pentru afacerea voastra online sa tineti cont in mod deosebit de estimarea ROI (Return on Investment) a veniturilor si cheltuielilor lunare.

Ar mai fi multe de spus la acest capitol, dar va las in compania lui Catalin, care stie exact cum sa va ajute:

Pasul 3: Alegerea platformei de eCommerce: Respirati usurati si lasati-i pe cei de la Gomag sa se ocupe de site!

Alegerea platformei de eCommerce este extrem de importanta. Din acest motiv, expertii recomanda ca atunci cand publicul tinta este national, platforma sa fie, de asemenea, una interna. Daca doriti o platforma functionala si usor de utilizat, Gomag este solutia.

Si nu o zic doar asa. Ci ii recomand pentru ca:

✅ Gomag pune la dispozitia clientilor o platforma Multi-Channel, cu suport inclus, GoBots pentru automatizare, instrumente native de marketing (precum pop-up-uri, langing page-uri, hello bars);

✅ Gomag va ofera inclusiv serviciile CRM (Customer Relationship Management), care de obicei sunt destul de costisitoare;

✅ Peste 1.200 de magazine online (printre care si cele mai populare) sunt deschise cu ajutorul acestei platforme;

✅ Gomag ofera partenerilor absolut orice au nevoie pentru a vinde online, astfel incat sa asigure clientilor o experienta cat mai placuta;

✅ Ofera inclusiv teme personalizabile, extrem de bine gandite, estetice si responsive (si credeti-ma, acesta este un foarte mare avantaj)

Uitati doua exemple de teme pentru magazinul de produse naturiste:

Mai multe despre alegerea platformei de eCommerce aici:

Tot acum va puteti gandi si la nume, domeniu, hosting si chiar logo, daca nu ati facut-o deja in planificarea de marketing.

Pasul 4: Construiti magazinul de produse naturiste online si optimizati-l!

Daca ati optat pentru o platforma de eCommerce de calitate care sa va ofere functionalitati pentru utilizarea facila a magazinului, atunci deja puteti sa considerati ca ati scapat de partea grea. De aici va ramane doar optimizarea.

E bine ca produsele pe care le introduceti sa aiba imagini cat mai reusite (pe care, de cele mai multe ori le primiti standard de la furnizori), si descrieri cat mai originale. Ganditi-va la client si la faptul ca el va vrea sa stie cat mai multe despre indicatii, dar si despre contraindicatii! Asa ca nu va grabiti, faceti descrieri cat mai interesante si complete. Este recomandat sa incercati sa oferiti si dovezi (pareri personale sau ale oamenilor care au incercat deja produsul). In general testimonialele au un impact pozitiv asupra vanzarii, asa ca e bine sa cautati cat mai multe modalitati de a gasi client care sa le testeze si sa fie dispusi sa scrie despre asta.

Ca o paranteza, daca doriti recenzii pentru produse naturiste, trimiteti-ne mesaj pe: influencers.ro@gmail.com. Recomandarile din bloguri pot fi favorabile, inclusiv in ce priveste optimizarea SEO.

BONUS: Testati GRATUIT platforma timp de 15 zile!

Daca vreti sa vedeti mai intai cum functioneaza platforma, precum si sa va convingeti ca este extrem de usor de utilizat, atunci va recomand sa o testati gratuit timp de 15 zile. Vedeti aici cum:

Mult succes!

Sursa foto: gomag.ro

10 comentarii

  1. Wow. Chiar ma gândeam sa îmi deschid un plafar pe fonduri europene și nu știam cum sa prind on proiect magazinul online

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Felicitari! Te-ai abonat cu succes!

Ceva nu este in regula. Te rog sa mai incerci o data.

Fii linistit! Mailul tau este in siguranta! Vei primi doar notificari despre sanatate.

Fii primul care afla cele mai noi remedii naturiste si FII SANATOS!

%d blogeri au apreciat: